dilluns, 20 de maig del 2019

FANTASIA

De vegades em disfresso de fantasia per poder canviar la inèrcia de la meva vida i culminar els somnis més impossibles, aquells que la realitat m’impedeix assolir. Em llenço pel tobogan de la imaginació i m’hi trobo tot un còctel d’emocions, d’il.lusions retrobades, d’aventures trepidants i sentiments allibertats, on sóc qui vull ser i tinc tot el què més desitjo a l’avast de la ma. Prenc imatges de tot, resseguint cada recó amb els ulls tancats, són com una càmara que immortalitza tot el que veig per no oblidar-me cap detall. Sento un pessigolleig a la pell quan obro els ulls, torno a ser jo, la realitat m’estira i m’ensenya el camí de tornada, els meus llavis esbossen un somriure, perquè quan trobi un moment de soledat, iniciaré el proper viatge cap a la fantasia, aquella que em fa baixar d’aquest món per uns instants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada