dijous, 7 de juny del 2018

ETAPES

En ocasions puc semblar antipàtica, distant, trista o enfadada, i res mes lluny de la realitat, el què necessito és parar i distanciar-me de tot per carregar la bateria, reorientar-me per seguir. La vida diària, problemes, les rutines i demés factors, absorbeixen tota la meva energia i sovint tinc la necessitat d’estar tranquil.la i aïllar-me de tot, resetejar-me per tornar a estar com nova.
Són etapes de la vida, unes et sents més forta, d’altres vulnerable, unes tens ganes de menjar-te el món i en d’altres quedar-te al llit sense fer absolutament res.
Per altre banda hi ha persones que influeixen en el meu estat d’ànim, n’hi ha que em fan sentir invencible, o senzillament feliç, però desgraciadament n’hi ha que em provoquen desànim quan són a la vora.
Ser feliç és relatiu, pots tenir un mal dia o que la sort no t’acompanyi en alguns moments, no obstant això sents una felicitat inexplicable; pel contrari, tens la fortuna de la teva part i sentir-te desgraciada. 
La vida són etapes que anem passant, trobem obstacles dificultant-nos el camí, i superar-los és el nostre repte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada