dijous, 19 de novembre del 2015

MINIRELAS I POEMETS



VINA AQUESTA NIT...
...el meu cos et busca
el desig brolla quan t´acostes
amb els ulls tancats
pots llegir el teu nom
a la meva pell

Quan les paraules sobren
els cossos es parlen
trencant el silenci
pell a pell

Em refugiaré entre els teus braços
les nits de tempesta
el teu caliu m´apaga les pors
i els teus llavis encenen el meu foc

Calmes el meu neguit
m´obres la gana
m´omples de ganes
m´inspires desig
vina aquesta nit
i inunda de petons
tots els meus racons

NO VULL SOMIAR-TE...
...vull tenir-te
ben desperta
gaudir-te
besar-te
deixaré el rastre
i l´escalfor del meu desig
a la teva pell

L´aire desprèn el teu perfum
quan em passes pel davant
se´m desperta el cos
m´enbriago de tu
et respiro
la teva essència
és part de mi

EL PAS DEL TEMPS...
...i el silenci
van apagar la flama
deixant el fum i l´escalfor
d´un record llunyà
que un dia va cremar a foc viu

PERSEGUINT ELS SEUS SOMNIS...
...amb les mans buides
el cor ple d´il.lusions
i somriures a les butxaques
va emprendre el llarg camí
deixant enrera tot el que tenia
sense oblidar mai
qui era
i d´on venia...










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada