divendres, 3 de març del 2017

"ANTIALGUNESPERSONES"

No sóc persona de fer-me amb tothom, guanyar-se la meva confiança no és tasca fàcil, potser sóc massa selectiva, o potser massa exigent, de fet l'experiència m'ha fet ser prudent, diguem que estic escarmentada de tantes garrotades que he rebut. No sóc perfecte, ni pretenc ser-ho, tinc infinitat de defectes, però miro de ser el més "correcte" possible amb la gent que m'envolta. De vegades puc semblar antipàtica, o antisocial, però us asseguro que res més lluny, la meva timidesa acompanyada de la vergonya i el sentit del ridícul massa afinat, un còctel fatal, es poden confondre amb antipatia.
Ara bé, hi ha persones que mai, sota cap concepte, arribaran a guanyar-se la meva amistat, i encara menys, la meva confiança.



Així que, com molt bé diu aquesta imatge, i per donar-li un toc d'humor, no em considero "antisocial", més aviat sóc "antialgunespersones"... 😂

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada