dimecres, 16 de novembre del 2016

EL MEU LLIBRE PREFERIT

Tothom té un llibre preferit, un d'aquells que no vols que s'acabi mai, que et fa somiar desperta, que et té amb el nas enganxat a les pàgines i no te'n vols separar, que arribes a agafar un afecte especial als personatges, fins i tot pots detestar-los immensament als qui fan de dolents, els hi poses cara, te'ls imagines amb tota mena de detall segons les descripcions. Llibres que et fan riure o fins i tot plorar, a mi aquest em va arrancar més d'una llàgrima, i he de dir que, m'he empassat molts llibres al llarg dels anys que porto a l'esquena, i mai he llegit un final com aquest, tant inesperat i emocionant, em va deixar sense paraules i amb la pell esborronada, senzillament sublim, fins hi tot vaig haver de passar el dol d'una setmana abans de començar-ne un de nou, aquell enyor per un llibre no l'he passat amb cap altre. De debò que te'l recomano amb la ferma convicció que no et deixarà indiferent...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada