dijous, 18 de juny del 2015

EL PAPER DE LA VIDA

La vida, tal com jo l´entenc, és una història amb un repartiment de papers fets a mida per cadascú de nosaltres, a uns els toca fer de bons, a d´altres el de dolents etc. Som nosaltres els qui decidim com dur-lo a terme, la nostra tasca és anar seguint el guió fins arribar al nostre destí.
Jo, de vegades crec que el paper que se m´ha donat a la vida em va massa gran.
És tant difícil seguir el camí correcte quan n´hi ha tants per triar, és tant desesperant veure com se t´escapa de les mans allò que creies tenir sota control, és tant complicat decidir com actuar en una situación extrema.
M´agradaria poder amagar-me quan hi ha tormenta, quan la tempesta de la vida cau sobre el meu cap i no tinc on refugiar-me, quan m´ofega el mar de problemas que están destinats a mi, quan no sé estar a l´alçada del paper que se m´ha donat en aquesta vida, tot el que vull és amagar-me, refugiar-me en un lloc segur fins que la calma torni...


2 comentaris:

  1. Tu ets l'autor de la teva vida i cada dia escrius una nova pàgina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així és Jordi, tot i que no sempre l´encerto, gràcies pel comentari!!

      Elimina